Här finns tips och guider för Ubuntu.

tisdag 17 juli 2007

Tips: Firefox tillägg

Har hittat några tillägg till Firefox/Swiftfox som jag gillar och tänkte presentera här.
Det första heter Googlepedia och fungerar som på videon här:



Fooxmarks Bookmarks synchronizer gör det möjligt att synkronisera dina bokmärken på flera datorer. Jag har tillägget installerat på min portabla Firefox (funkar utmärkt med ubuntu + Wine) som jag har på mitt USB-minne, på min stationära dator samt vår laptop. Om jag lägger till ett bokmärke på min stationära dator och sedan startar upp Firefox på vår laptop så kommer bokmärket att finnas där med. Samma om jag tar bort ett bokmärke.

Fission visar laddningen av en webbsida i addressfältet.



Här finner ni fler tillägg som jag rekommenderar.

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: