Här finns tips och guider för Ubuntu.

fredag 11 maj 2007

Bloggen går bättre än någonsin!

Sedan jag började med min Ubuntublogg i Januari 2007 har mycket hänt. Jag tänkte aldrig att den skulle läsas av så många som den görs idag. Jag vill tacka er för alla epost och kommentarer jag fått, de har varit väldigt givande och inspirerande för mig.
Kritiken har nästan uteslutande varit positiv och många har fått hjälp av det jag skrivit.
Kolla in dessa siffror från bloggtoppen.se

Antal unika besökare denna vecka 1,033
Sidladdningar denna vecka 2,089
Totalt antal sidladdningar av denna blogg 31,892
Totalt antal unika besökare hos denna blogg 15,398
Medel av antalet besökare / sidladdningar 50%
Totalt medel på unika besökare/sidladdningar 49%

Tack alla!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Sökte lite efter ubuntu strax efter att jag installerat det för att testa på min laptop. Snubblade över din sida och nu är den bokmärkt.
Var rätt så nyligen så det har inte hänt så mycket nytt sen dess men jag kommer definitivt att kolla ofta.

Bossieman sa...

Kul att höra, om du kollar igenom bloggen så tror jag du kommer hitta massor av tips och trixs för Ubuntu. Välkommen till Ubuntu världen!

Kejlsn sa...

Grattis!
Du förtjänar att folk kommer in hit, du lägger ned mycket tid både här och på forums. Verkligen skitbra! :)
Jag hade till och med din blogg som startsida under ett par veckor just när jag installerat Ubuntu för första gången.

Fortsätt jobba på bra nu! :D
Hej!

Anonym sa...

Jag saknar något bra program som hanterar Rawformat. Rawstudio och Lightzone är de bästa hittills. Känner du till några fler?

Stormhierta sa...

Riktigt bra svensk blogg om allt det som känns viktigt när man arbetar med Ubuntu. Tack särskilt för tipsen om gDesklets och hur man får IE att funka i Ubuntu - nu kanske jag kan få svärföräldrarna att byta!

Anonym sa...

Bossieman, jag har nu väntat i 14 dagar på ett till inlägg.:( :P

Bossieman sa...

Det kommer, har bara haft en massa grejer för mig.